ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - «Χειρόφρενο» τραβούν από την Πέμπτη οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
2016-11-14 13:39
Επιμέλεια: Αλέξανδρος Παπαδόπουλος
Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν από την προσεχή Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, διεκδικώντας δεδουλευμένα δύο μηνών, ύψους άνω των έξι εκατ. ευρώ, όπως είπε ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων,...