ΔΙΑΦΟΡΑ - Ακτοπλοϊκή σύνδεση με Μυτιλήνη και Χίο αποκτά η Θεσσαλονίκη
Επιμέλεια: Αλέξανδρος Παπαδόπουλος
Τέλος στην ακτοπλοϊκή απομόνωση της Θεσσαλονίκης αποφάσισε να βάλει η Hellenic Seaways, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλός της. Συγκεκριμένα, από το 2016 το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί με εκείνα της Μυτιλήνης και της Χίου και για τον σκοπό αυτό θα δρομολογηθεί το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Ionian Queen», που αποκτήθηκε πρόσφατα και θα μετονομαστεί σε «Νήσος Σάμος».
Παράλληλα, θα υπάρχουν τέσσερις συνδέσεις της Καβάλας με τη Μυτιλήνη.
«Υπάρχουν μέρη που δεν έχουν αναπτυχθεί τουριστικά, ενώ αξίζει και μπορούν να αναπτυχθούν» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αντώνης Αγαπητός στο ΑΠΕ/ΜΠΕ. «Πρόκειται για τα νησιά του Βορείου και του Ανατολικού Αιγαίου, όπως η Σάμος, αλλά και η Χίος, η Μυτιλήνη, η Λήμνος και ο Αι Στράτης. Από τη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο για τα νησιά του Β. Αιγαίου. Εμείς θα το τολμήσουμε εφέτος» σημείωσε.
Οι ανακοινώσεις του εκπροσώπου της Hellenic Seaways έγιναν στο πλαίσιο γεύματος που παρατέθηκε για να ανακοινωθεί η επιστροφή της εταιρείας στην κερδοφορία.
«Φιλοδοξούμε τα λειτουργικά κέρδη να αγγίξουν τα 23 εκατομμύρια ευρώ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αγαπητός, ενώ η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα δύο νησιά θα είναι στο πλαίσιο κάποιων «μικρών επενδύσεων με τις δικές μας δυνάμεις, αφού δεν υπάρχει τράπεζα να χρηματοδοτεί σήμερα επενδύσεις και αυτές θα είναι για τη βελτίωση των παροχών και, για να πάμε σε νέους προορισμούς, οι οποίοι θα φέρουν νέα έσοδα και, έτσι, θα μεγαλώσει η «πίτα της ακτοπλοΐας», τόνισε χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά την προοπτική για σύνδεση της Σμύρνης με νησιά του Β. Αιγαίου, ο κ. Αγαπητός είπε ότι «προσπαθούμε να ανοίξουμε αυτή τη γραμμή», αλλά πρέπει να μας αντιμετωπίσει η Τουρκία ως πλοία τακτικής γραμμής, όπως κάνει χρόνια τώρα η Ιταλία. Αν δεν γίνει αυτό, η τιμή των 20.000 ευρώ για κάθε προσέγγιση στο λιμάνι της Σμύρνης είναι αποτρεπτική γι' αυτή την προοπτική.
Πηγή: makthes.gr