ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - Στο τιμόνι από αύριο οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
2017-05-23 14:49
Επιμέλεια: Αλέξανδρος Παπαδόπουλος
Αύριο Τετάρτη επιστρέφουν στη δουλειά τους οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, μετά από εννέα μέρες επίσχεσης εργασίας, κατά τις οποίες η πόλη έμεινε χωρίς αστική συγκοινωνία.
Οι εργαζόμενοι, αφού έλαβαν διαβεβαιώσεις ότι το θέμα...